A legnagyobb világmárkák folyamatosan azon dolgoznak, hogy a legelképesztőbb, legirracionálisabb hülyeségekkel még egy kis plusz pénz sikerüljön kiszedniük a zsebünkből. Pontosabban nem szó szerint a miénkből, hanem az olyan idiótákéból, akik hajlandók közel 500 ezer forintot fizetni egy Balenciaga papírszatyorért, vagy majd 600 ezer forintért Chanel bumerángot vásárolni maguknak. Egy szó, mint száz: a hülyeségnek nincs határa…

Tiffany & Co. konzervdoboz – 265 ezer forintért

Chanel bumeráng – 534 ezer forintért

Supreme tégla – 32 ezer forintért

Gumi autószőnyeg inspirálta Balenciaga szoknya – 615 ezer forintért

Balenciaga szatyor, ami valójában egy IKEA táska kiköpött mása, csakhogy ez 570 ezer forintba kerül…

Balenciaga papírszatyor – 300 ezer forintért

Hermes papírnehezék egy kőből – 220 ezer forintért

Hermes útlevélborító – 180 ezer forintért

Raf Simons ragasztószalag – 53 ezer forintért

Sárfolt mintás Dsquared² csizma – 380 ezer forintért

Prada gemkapocs – 50 ezer forintért

5 darab S:t Eriks Bryggeri chips – 15 ezer forintért

Egy árva kő Nordstorm bőrtokban – 22 ezer forintért

És számomra a legdurvább: Christopher Kane kábelkötegelő – 8 ezer forintért

Louis Vuitton WC – 26 millió forintért