A legtöbb ember már tisztában van azzal, hogy a reklámokban látott termék – jelen esetben: élelmiszer – közel sem azt mutatja, amit a valóságban kapunk. Talán nincs is ezzel különösebb probléma, hiszen megértjük, hogy a reklámokban kicsit el kell túlozni a dolgot. Ám az alábbi esetekben más a helyzet! Itt már átestek a túlsó ló másik oldalára.

1. Sajtburger?

2. Húsvéti nyúl álruhában.

3. “30%-kal nagyobb. 40%-kal nagyobb.” – írja a két, ugyanakkora konzervdoboz felirata.

4. Áfonyás csoki. Végül is nem hazudtak, tényleg van benne áfonya, csak nem úgy, ahogy arra számítanál.

5. Benzinkutas szendvics.

6. Amíg a dobozban volt, jobban nézett ki.

7. Lenne néhány ötletem, hogy mit csinálnék a gyártóval!

8. A címke sosem a vásárló érdekeit képviseli!

9. 🙁

10. “Új, nagyobb méret” – hazudja a felirat.

11. Mazsolás süti. Végül is, itt sem hazudtak, tényleg van benne mazsola.

12. Rejtvény: keresd meg a különbségeket! 😀

13. Ebből nem lesz sok limonádé, az tuti!

14. “Aprított brokkoli”

15. Biztos csak azért adták ekkora dobozban, hogy kényelmesen elférjen benne a pizza.

16. Szerencsére ez azért nem túl gyakori!

17. Ez a limitált kiadás. Limitálták az epret.

18. Nem a külső a lényeg, hanem a belső.

19. “Már sejtem, hogy miért volt leárazva.”

20. Ezzel a szituációval sajnos elég gyakran lehet találkozni! 🙁

Hirdetés