2022 január 27 csütörtök
KezdőlapEmberek7 reggeli amiről azt hittük, hogy egészséges de most kiderült hogy nem

7 reggeli amiről azt hittük, hogy egészséges de most kiderült hogy nem

-

Azt már régóta tudjuk, hogy a Reggeli az egyik legfontosabb étkezésünk. Éppen ezért erre mindenki próbál oda figyelni, hogy egészségesen étkezzünk, hisz a reggeli  egész napi energiát ad. A reggeli étkezés kihagyása súlyos hiba, mivel különböző betegségekhez vezethet.  A népszerű mítoszok vizsgálata segít, hogy tudd mi az amit tényleg érdemes enned.

  1. A Granola elméletben egészséges. Az elkészített granola azonban cukrot és telített zsírokat tartalmaz, amelyek nem az, amire számíthattak.

Mégis, nem kell aggódnia, mert otthon könnyen elkészítheti a granolát. Csak keverje össze gabonát, dióféléket, kókuszpelyheket, fahéjat és  mézet és ezt süssük aranybarnára.

2.Egy mítosz, hogy a zsírmentes jobb. Az alacsony zsírtartalmú tejtermékekhez  adalék anyagok kerülnek , hogy megtartsák a teljes zsírtartalmú termékek ízét. Emellett az alacsony zsírtartalmú tejtermékek negatív hatással vannak az anyagcsere folyamatokra. Válaszuk inkább a teljes zsírtartalmú ételeket.

3.A fehérjék elhanyagolása.Laktatóbb tud lenni hosszútávon egy tojás mint egy müzli.  Fontos hogy hosszabb ideig jobban kielégítsen a reggeli. Némelyik görög joghurt hozzáadásával sem fog fájni: ez egy fehérjeforrás is.

4.Egész tipikus eset: a tojásfehérje kevés zsírt és ennélfogva kevés kalóriát tartalmaz, míg az egészséges dolgokat a tojássárgák tartalmazzák, például a vasat, a B vitamint és a D-vitamint. Mindazonáltal a tojássárgában lévő zsírok a mítoszot hozták létre befolyásolja a vér koleszterinszintjét, amit nem a közelmúltbeli vizsgálatok szerint végeztünk. Nyugodtan egyél egy egész tojást reggelire

5.Egy pohár narancslé finom egészségesnek tűnik,el nem olvasod hogy valójábban mit rejt egy üdítős doboz. A gyümölcslevek általában tele vannak cukorral, ezért jobb, ha egy igazi gyümölcsöt eszünk. 

6.A reggeli müzli szelet nagy átverés. Cukorral és telített zsírokkal van töltve, miközben nem tartalmaz fehérjét, amelyről beszélnek.

7. Tévedés hogy csak a nyugodt reggeli a jó. Sajnos sok ember nem ér rá reggel leülni és nyugodtan megreggelizni.Persze az a legjobb ha ezt meg tudod oldani de a legfontosabb hogy valamit egyél. Vigyél egy gyümölcsöt, egy kis diófélét egyél útközben hogy legyen energiád.

Ezek is érdekelhetnek