A legtöbb ember már tisztában van azzal, hogy a reklámokban látott termék – jelen esetben: élelmiszer – közel sem azt mutatja, amit a valóságban kapunk. Talán nincs is ezzel különösebb probléma, hiszen megértjük, hogy a reklámokban kicsit el kell túlozni a dolgot. Ám az alábbi esetekben más a helyzet! Itt már átestek a túlsó ló másik oldalára.
1. Sajtburger?
2. Húsvéti nyúl álruhában.
3. „30%-kal nagyobb. 40%-kal nagyobb.” – írja a két, ugyanakkora konzervdoboz felirata.
4. Áfonyás csoki. Végül is nem hazudtak, tényleg van benne áfonya, csak nem úgy, ahogy arra számítanál.
5. Benzinkutas szendvics.
6. Amíg a dobozban volt, jobban nézett ki.
7. Lenne néhány ötletem, hogy mit csinálnék a gyártóval!
8. A címke sosem a vásárló érdekeit képviseli!
9. 🙁
10. „Új, nagyobb méret” – hazudja a felirat.
11. Mazsolás süti. Végül is, itt sem hazudtak, tényleg van benne mazsola.
12. Rejtvény: keresd meg a különbségeket! 😀
13. Ebből nem lesz sok limonádé, az tuti!
14. „Aprított brokkoli”
15. Biztos csak azért adták ekkora dobozban, hogy kényelmesen elférjen benne a pizza.
16. Szerencsére ez azért nem túl gyakori!
17. Ez a limitált kiadás. Limitálták az epret.
18. Nem a külső a lényeg, hanem a belső.
19. „Már sejtem, hogy miért volt leárazva.”
20. Ezzel a szituációval sajnos elég gyakran lehet találkozni! 🙁