A bolti dolgozók tudják , hogy vannak jó ügyfelek, vannak rosszak és vannak olyanok akikre sokszor nincsenek megfelelő szavak. Ezek azok az esetek amikor az ember teljesen lefagy és sokszor reagálni sem tud, mert nem hisz a szemének , hogy ilyen dolgok megtörténhetnek.
Gondolunk itt azokra a vendégekre akik, a már elfogyasztott ételekre utólagosan tesznek rossz megjegyzéseket. Azokra akik nehezen tartják a be a higiéniás és rend szabályokat, vagy azokra akik egyszerűen kedvtelésből gorombák az eladókkal.
Összegyűjtöttünk néhány képet, azokra az esetekre amikor a vásárlók és vendégek bizonyítottan nem tisztelték az őket kiszolgálók munkáját.
- Ez a kávézó díjmentesen biztosít társasjátékokat a vendégeik számára. Vajon átgondolták már ezt a nagylelkű szolgáltatást ?
2. Ez a hölgy a kisgyermeke pelenkáját cseréli ki éppen, egy ruházati boltba az eladó árukészlet tetején.
3. Cipő próba alsó fokon ? !
4. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem attól nem lett kevésbé elfogadhatatlan hogy levette a cipőjét.
5. Mi is lehet itt a jobbik eset ? Ha az ott egy lopott kifli a hölgy blúzában , vagy ha az valami más?
6. Öltöző , mi ? !
7. Egy vendég visszavitte ezt a gyümölcsöt, azzal a panasszal , hogy túl érett és azt állította, hogy nem kóstolt bele, egyértelműen hozzá sem ért.
8. Végül-is legalább visszavitte, nem ?
9. Amikor a szülők hagyják, hogy a gyerekek egyedül nézzenek körbe.
10. Csak biztosra akart menni a választást illetően. Reméljük végül el is vitte.
11. Fonnyadt káposzta kinek kell ?!
12. Egy vendég így hagyta az asztalon a borravalót. EZ most valamiféle humor akar lenni ?
13. Az a kategória, amire tényleg nehéz megfelelő szavakat találni.
14. Spray festékeket tesztelők.
15. Egy ugye vannak azok is, akik nem viszik vissza azt a kosarat.
16. Csere akció volt , nem ?!
17. ” Anyának sürgősen be kell ugrani ebbe a bolt egy …. ? ! ” Mit is vásárolsz egy szexshopban a gyermekeddel ?
18. Autótakarítóhoz érkezett ez az autó ilyen állapotban.
19. A vásároló kipróbálta a saját kutyáján és visszatette a polcra.
20. Ez az elégedetlen ügyfél egy apró tévedésért kapott dührohamot az üzletben.
21. Amikor az ügyfélnek már segítségre van szüksége.