Sokan állítják azt, hogy véletlenek már pedig nincsenek, ám ezek a képek határozottan bebizonyítják, hogy de igenis létezik. Hogy lehetne már szándékos egy olyan dolog, mikor egy híresség valamelyik ruhadarabja pont a te kezeidben kötnek ki egy koncert alkalmával? A legszebb az egészben az, hogy ezek az emberek, több százezreket zsebeltek be, konkrétan a véletleneknek köszönhetően. Lássuk, hát…
Videofelvételes vacsora havi 10 000 dollárért.
Dél-Koreában rengetegen csinálnak olyan felvételeket, ahol épp falatoznak. Mivel ezek nagyon népszerűek, így Mukbang is ilyen videókat kezdett feltölteni az internetre. A lánynak több, mint 400 000 követője van YouTube-on, és havonta 2,5 millió forintot zsebel be csak ilyen videókkal.
Egy régi pulóver összesen 43 000 dollárért.
Egy amerikai házaspár vett egy régi pulcsit, mindössze fél dollárért. Ám nemsoká kiderült, hogy ez a ruhadara, egy legendás amerikai futballistáé volt az 50-es években, név szerint Vince Lombardi Jr-é. Később a házaspár eladta potom 43 000 dollárért.
Krumplisaláta 55 000 dollárért.
Zack, egy amerikai származású fiatal fiú, aki Kickstarter kampányt indított el azért, hogy pénzt gyűjtsön, méghozzá krumplisaláta előállítására. A fiatal összesen csak 10 dollárt kért, ám később 55.422 dollárt gyűjtöttek össze az internetezők.
Justin Bieber jobbos cipője 62 000 dollárért.
Justin Bieber egy frankfurti koncerten azt gondolta, hogy mennyire jó buli lesz, ha elhajítja a cipőjét a közönség sorai közé. Ám volt egy nagyon mázlista fiatalember, aki elkapta a cipőt, és meghirdette eBay-en 62 000 dollárért, amit el is vittek.
Egy át nem vett postai küldemény 90.900 dollárért. Ami érthetetlen de ebay-en ennyiért talált gazdára.
Homer Simpson arcához hasonlító, megkövült ragasztó 239 000 dollárért.
Egy angol nemzetiségű fiú csinálta ezt az ” alkotást”, amiért, ha hiszed, ha nem több, mint 59 000 000 millió forintot fizettek. Döbbenetes…
Pixelek egy weboldalon, 1 000 000 dollárért.
Alex Tex, még csak diák volt, mikor eldöntötte, hogy szeretne pénzt keresni, a további tanulmányaira, ezért 2005-ben készített egy weboldalt, ami összesen 1 millió pixelből állt. A weboldalon 1 pixel reklámhelyért cserébe 1 dollárt kellett fizetni annak, aki használni szerette volna. Kevesebb, mint 6 hónap alatt, képes volt eladni az összes reklámfelületet, és mindemellett, még világhírű is lett.