Mi, magyarok ne tudnánk, hogy mennyire erős az infláció? Az árak úgy pörögnek felfelé, hogy nem győzzük kapkodni a fejünket…Na meg persze a papírt ki a pénztárcánkból.
Az akciós újságokból fel tudunk „készülni” a következő heti akciókra, árakra. Ezek úgy készülnek, hogy az üzletlánc már egy hónappal előre tudja, hogy mi, mennyibe kerül majd, amiből kikalkulálja az árat.
Jelen pillanatban ezt szinte lehetetlen előre megjósolni.
A németországi Lidl nem tudta megmondani, hogy mennyiért fogja tudni adni egyes termékeit. A legfrissebb, április 19-től érvényes kiadványában egyes árakat leragasztott egy kör alakú piros matricával.
Egyes információk szerint már az Aldi is ezzel a módszerrel kénytelen élni. Az Aldi, a német sajtónak azt nyilatkozta, hogy leginkább a friss élelmiszereknél nagy a bizonytalanság.
Az árak letakarásánál azt jelzik, hogy ezen termékek esetében napi ármeghatározás lesz. Egyesek nem értik, hogy mi értelme így betenni azokat a termékeket egy akciós újságba.
Mit gondoltok? Írjátok meg a véleményeteket kommentben!