Nap, mint nap vásárolunk a kis boltokban, bevásárlóközpontokban. Az emberek többsége célirányosan vásárol, ám előfordul, hogy a mindennapi rohanásban ráérünk egy kicsit körülnézni. És, ekkor következik az, amire egyszerűen nem lehet felkészülni. Képesek vagyunk bele nyúlni olyan termékekbe, amik első látásra, a csomagolás alapján nagyon kecsegtetőnek tűnnek.
Ám a marketing szakemberek nagyon jól végzik a dolgukat, ennek következtében pedig, átverve érezzük magukat. Legyen szó tusfürdőről, ételről, ceruzáról, a csomagolás bármely esetben megtévesztő lehet. Cikkünk hősei is mellényúltak választásukkal, ezt megörökítették és meg is osztották a nagyvilággal. Nagy valószínűséggel már te is jártál hasonló cipőben, így átérzed a csalódottságukat.
A csodaszép csomagolás alatt is lehet kiábrándító a termék. Íme!
„Azt hittem, hogy…De, nem!!”
„Azt gondoltam, hogy ez elég lesz reggelire. Hát, vannak kétségeim.”
Valaki megfordította a chipszes zacskókat a polcon, hogy mindenki láthassa mennyi van benne valójában.
Két virsli ajándék. Csak azt hiszed, barátom!!
„Nagyon fájt a fogam a lazacra. Hatalmasat csalódtam.”
A látszat csal.
Ez aztán a trükkös szeletelés.
Mennyi gumimaci?? Vagyis, mégsem!
Három kamera helyett egy.
„Ezt vettem a húgomnak születésnapjára. Kiábrándító volt, amikor kicsomagolta.”
Csokidarabos fagyinak indult, ez lett belőle.
Nálatok is ilyen egy sajtos szendvics?
„A ceruza piros vége, nem radír, ahogy azt én először gondoltam.”
„Nagy árat fizettem egy gúlányi levegőért.”
„Azt hittem, csoki van a dobozban, ezért megvettem. Ezt nem tudom megenni.”
„Majdnem elsírtam magam, amikor kibontottam.”
„Fele annyi mennyiség nem volt benne, mint azt gondoltam.”