Szeretjük a gyorséttermeket. Nem kell hosszú perceket várni egy asztalnál, hogy kiszolgáljanak bennünket és a többség szerint mindenki talál valami kedvére valót, ami ízleni fog. Sokféle gyorsétterem van. Ezek közül a legnépszerűbb egyértelműen a McDonald’s, de ott van még a Burger King, KFC stb. Most az utóbbi futott bele a pofonba.
Az angol Twickenham település KFC étterméből vitt haza valaki egy adag rántott csirkét. Arra azonban nem számított, hogy egy bepanírozott csirkefejet fog találni a kosárkában.
A nő dobott is egy kétcsillagos értékelést az étterem oldalára.
A KFC sajnálja a történteket, de úgy döntött, hogy reagál az egész eseményre Twitteren és meglepően közvetlen hangnemet ütött meg a bejegyzésük.
Eleve úgy gondolják, hogy ez a legbőkezűbb kétcsillagos értékelés, amit kaphattak. Nem is tudják pontosan, hogy mi kellhet akkor az egy csillaghoz, ami a legrosszabb, amit osztani lehet.
Egyesek viccelődtek is vele, hogy „Mi kell az egy csillaghoz? Két csirkefej?”
A KFC szóvivője kifejtette: „Őszintén meglepett minket ez a fotó. Azóta felvettük a kapcsolatot a hölggyel és megpróbáljuk kideríteni, hogy történhetett az incidens.”
Majd hozzátették: „Végül is…igazi csirkét szolgálunk fel, amire nagyon büszkék vagyunk.”
„Ez valahogy átcsúszott a szigorú ellenőrzési folyamaton. Beszállítóink, partnereink és csapataink mindent alaposan ellenőriznek és frissen készítenek el az éttermeinkben. De egy apró baki, még a legjobban kidolgozott tervbe is belecsúszhat. Természetesen ez nagyon ritka. Komolyan vettük az esetet és további intézkedéseket vezettünk be a beszállítóinknál, valamint átképezzük a csapatainkat, hogy ez ne fordulhasson elő újra.”
Ez persze nem változtat azon, ami a hölggyel történt, de az étterem felvette vele a kapcsolatot és kapott egy ingyen adag rántott csirkét vigasztalásul.
Mit gondoltok? Írjátok meg a véleményeteket kommentben!