A legnagyobb világmárkák folyamatosan azon dolgoznak, hogy a legelképesztőbb, legirracionálisabb hülyeségekkel még egy kis plusz pénz sikerüljön kiszedniük a zsebünkből. Pontosabban nem szó szerint a miénkből, hanem az olyan idiótákéból, akik hajlandók közel 500 ezer forintot fizetni egy Balenciaga papírszatyorért, vagy majd 600 ezer forintért Chanel bumerángot vásárolni maguknak. Egy szó, mint száz: a hülyeségnek nincs határa…
Tiffany & Co. konzervdoboz – 265 ezer forintért
Chanel bumeráng – 534 ezer forintért
Supreme tégla – 32 ezer forintért
Gumi autószőnyeg inspirálta Balenciaga szoknya – 615 ezer forintért
Balenciaga szatyor, ami valójában egy IKEA táska kiköpött mása, csakhogy ez 570 ezer forintba kerül…
Balenciaga papírszatyor – 300 ezer forintért
Hermes papírnehezék egy kőből – 220 ezer forintért
Hermes útlevélborító – 180 ezer forintért
Raf Simons ragasztószalag – 53 ezer forintért
Sárfolt mintás Dsquared² csizma – 380 ezer forintért
Prada gemkapocs – 50 ezer forintért
5 darab S:t Eriks Bryggeri chips – 15 ezer forintért
Egy árva kő Nordstorm bőrtokban – 22 ezer forintért
És számomra a legdurvább: Christopher Kane kábelkötegelő – 8 ezer forintért
Louis Vuitton WC – 26 millió forintért